Klacht: Product nog niet ontvangen en bedrijf is niet te benaderen voor vragen

op 18 december 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Op 26 november is hoesje verzonden. Bestelnummer 1211261102666239. Overmorgen is mijn dochter jarig en dan wil ik het haar graag geven. Op de website is het niet mogelijk een vraag te stellen want als je dan je mailadres moet ingeven zegt hij dat hij niet bekend is maar ik kan normaal wel inloggen en zie dan de bestelling staan. Maar zonder inloggen kunnen je geen vraag stellen.

Als er snel iemand contact met me opneemt en me kan vertelllen wanneer het hoesje komt. Als het veel te laat is dan wil ik liever annuleren en elders een hoesje bestellen die wel op tijd komt.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 21 december 2012 om 04:22 geantwoord

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en u zojuist een email gestuurd met daarin meer informatie over de status van uw pakket. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De Klantendienst
MiniInTheBox
"

Alle klachten die gemeld zijn door dehoef