Klacht: Product niet volgens folder

op 14 juli 2012 over Aldi in de categorie Supermarkten

Op Maandag kijgen wij de folder ALDI Actueel.
Interessante aanbieding: HP printer patronen per pak van 2 stuks € 16,99. Vanaf Zaterdag de 14e. Zaterdag 1e werk naar de Aldi in Bakel. Al in de rij staan voor de kassa. “Helaas, hebben wij niet binnen gekegen” was het bericht. Dan maar naar de Aldi in Mierlo-Hout. Wederom in de rij en wederom de melding: “Helaas, hebben wij niet binnen gekregen” Dan naar de Aldi in w.c. de Bus in Helmond. Weer in de rij maar gelukking, alle inspanningen lijken beloond. Maar wat blijkt: niet 2 stuks maar slechts een cartridge voor € 16,99.
Zou een drukfout zijn! Nu koop je zo’n patroon bij meerder internet aanbieders voor beneden de € 15,- Dus van een aanbieding in geen sprake meer. U kunt zich niet beroepen op drukfouten want redelijkerwijs kan iedereen aannemen dat de aanbieding 2 voor € 16,99 juist is. Ik eis dus comform de afspraken met de reclame code commissie dat u de producten levert comform folder!

Een cartridge na-leveren. Zonder kosten!!!
Winkels bevoorraden volgens folder dat je niet voor niets naar winkels rijdt.(helaas, hebben wij niet binnen gehad)
Personeel beter voorlichten zodat je bij de eerste winkel op de hoogte wordt gebracht van jullie fout!!

Alle klachten die gemeld zijn door van Paassen