Klacht: Product niet ontvangen geen enkele reactie

Bestelling geplaatst op 25 december 2019 en betaald. Niets ontvangen geen bestel bevestiging geen product. Mail gestuurd ik kreeg antwoord op 2-2-2020. Tot op de dag van vandaag 30-5-2020 niets meer gehoord of ontvangen. Ik wil of mijn product ontvangen of geld terug. Dit riekt naar oplichting.

Beste Judith,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen. Ik zal deze opnieuw naar je opsturen.

Verdi Home is in een korte tijd heel populair geworden. Vooral de Tongtrommel is erg veel besteld. Wij hadden deze enorme drukte niet verwacht. Helaas lopen we hierdoor achter met sommige bestellingen, en zijn sommige bestellingen ook vertraagd.

Dit vinden wij heel vervelend en we willen dit graag zo snel mogelijk oplossen. Wij hebben de winkel tijdelijk stopgezet om alle bestellingen in te kunnen halen. We doen ons uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Door deze drukte zijn er ook heel veel e-mails binnengekomen bij onze klantenservice. Dit waren helaas te veel mails om voor ons team te kunnen verwerken. Op dit moment zijn wij bezig om ook iedereen te beantwoorden.

Wij kunnen niet aangeven wanneer het pakketje precies zal aankomen. Er zijn helaas problemen met het tracking-systeem waardoor wij op dit moment geen tracking code kunnen geven. Onze excuses hiervoor.

Nogmaals excuses voor het ongemak. Bedankt voor uw geduld en begrip.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan helpen we je graag verder!

Met vriendelijke groeten,

Mia van Team Verdi Home

Geld terug of product leveren

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over VERDI HOME

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over VERDI HOME nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Judithschoof