Klacht: Product niet ontvangen

op 18 oktober 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Beste,

Onderstaande mail ontving ik op 25/09/2916. Tot op heden heb ik echter geen producten mogen ontvangen. Ook een verzendbevestiging heb ik niet gekregen. Wanneer ik de status van mijn bestelling wil checken, kan ook dit niet. Bovendien kan ik ook geen contact opnemen met mini in the box, want wanneer ik mijn bestelling wil nakijken, kan ik deze op de site niet terugvinden. Ik zou dit graag zo snel mogelijk opgelost zien (bestelnummer: #25228653).

Beste Chloë Juchtmans,

We willen u graag mededelen dat uw betaling is ontvangen en dat Bestelnr. #25228653 wordt verwerkt.

Zodra de artikelen zijn verpakt, worden ze onmiddellijk naar u verzonden. En u kunt de status ervan op elk moment bekijken.

Mocht u nog vragen hebben over uw betaling, neem dan gerust Contact met ons op.

We hopen dat u prettig hebt gewinkeld bij ons!

Het MiniInTheBox.com Team

Bestelnr.: #25228653 van 2016-09-25 05:51:38 Betaalmethode: Credit of Betaalkaart
Factuurinformatie Verzendgegevens
Chloë Juchtmans, 32-470613604
Hasseltsebaan 51, Hechtel
Verzending via: Postverzending – zonder tracking

Bestelde artikelen
Artikel(en) Aantal Prijs

iphone 7 plus slanke verticale strepen TPU materiaal telefoon Case voor iPhone 6 / 6s
(2)
(158)

1 USD $2.99

Achterkant Other Other TPU Zacht Geval voor Apple iPhone 6s Plus/6 Plus / iPhone 6s/6 / iPhone SE/5s/5
(0)
(71)

1 USD $3.99

Subtotaal (2 artikelen): USD $6.98
Verzendkosten en Verzekering: USD $0.00
Totaalbedrag: USD $6.98

Ik zou tevreden zijn moesten de betreffende goederen (bestelnummer: #25228653) alsnog geleverd worden, of het bedrag terug aan mij bezorgd wordt op onderstaand rekeningnummer.

BE02 7506 1255 2940
Juchtmans Chloë

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 18 oktober 2016 om 01:45 geantwoord

Beste klant Chloë Juchtmans,

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat uw bestelling op 2016-09-28 is verzonden via ChinaPost-untrack-Zhuoer. Het referentienummer is 42007131663. Dit nummer is slechts een serienummer en kan niet worden gebruikt om uw zending online te volgen. Onze voordeligste verzendmethode ondersteunt geen trackingmogelijkheid.

Het duurt meestal 10-20 werkdagen (14-28 dagen) voordat de zending aankomt. Neem echter zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2016-10-26. Wij nemen voor u dan contact op met de koerier.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

William
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door ChloeJuchtmans