Klacht: Product niet ontvangen

op 06 augustus 2020 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Op 30 juli 2020 heb ik een bestelling gedaan bij douglas. Hiervan zouden de producten de volgende dag geleverd worden maar dit is niet gebeurt. Het is inmiddels 6 augustus en heb niks vernomen van Douglas. Volgens de tracking zou de bestelling retour verzonden zijn door DHL ivm beschadiging. Heel leuk en aardig maar ik zit nog steeds zonder mijn producten en zonder mijn geld. Dus heb ik maar even gebeld. In dit telefoontje kreeg ik te horen dat ik moet wachten tot het pakket retour is aangekomen bij Douglas en vervolgens ook nog eens 5 tot 10 werkdagen extra moet wachten voordat ik mijn geld terug heb. Ik vind het heel bizar dat wanneer ik niet eens een bestelling ontvangen heb alsnog moet wachten op het retourneren van DHL bij Douglas. Het pakket is nooit bij mij aangekomen dus zou ik hier los van moeten zitten? Het gaat om een bestelling van 350euro en zou graag mijn geld terug willen. Overigens waren de producten nodig op 2 augustus maar dat is nu inmiddels ook allang voorbij.

Ik wil zsm mijn geld terug. Dat het pakket beschadigd is onderweg is niet mijn probleem ookal probeert douglas het mijn probleem te maken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douglas

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douglas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hennie Montijn