Klacht: product niet ontvangen

op 11 mei 2020 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

Op 1 april 2020 heb ik een grote bestelling gedaan via de webshop.
Ik kreeg een bevestigen dan het 4 april geleverd ging worden. Door de corona is het later geworden geen probleem.

Nu zat er alleen 1 product niet in en heb een mail gestuurd via de website. Daar is niet op geantwoord. Ik heb toen een wek later gebeld en na drie kwartier kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon die het na ging sturen. Ik heb twee weken gewacht en had nog niets binnen. Ik heb toen weer een mail gestuurd maar kreeg geen antwoord. Toen heb ik de telefoon weer gepakt, maar kwam er niet doorheen. Ik heb wederom een mail gestuurd en tot op heden heb ik nog niets gehoord.

Vandaag in de winkel geweest, maar die kunnen niet helpen, want ze kunnen niet in het systeem.

Ik kreeg het advies om het via sociaal media de aandacht te krijgen.

Ik vind het geen style.

Met aanbiedingen kunnen ze me wel vinden, wordt bestookt met allemaal mailtjes over aanbiedingen, maar antwoorden ho maar.

Ik ben tevreden als mijn product eindelijk bezorgd is.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sacha Bremmer