Klacht: product niet ontvangen

op 30 juni 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb op 10 juni 5 paar gepersonaliseerde sleutelhanger – flop (set van 6) besteld. Het bestelnummer is 1206100202829641 Deze zouden uiterlijk 25 juni bezorgd worden. Ik heb de sleutelhangers betseld voor onze trouwdag op 29 juni 2012. Op 19 juni 2012 heb ik een mail van lightinthebox ontvangen dat ze zijn verzonden. Als ik de bestelling volg is deze op 20 juni verzonden en tot heden is de bestelling nog steeds in de United Kingdom. Ik heb gebeld met GLS en zij vertelden mij dat er iets niet goed is omdat de bestelling daar nog steeds is. Ik heb nu 2 maal een mail verstuurd naar lightinthebox met het verzoek mij te vertellen wat er mis is en wanneer het pakket geleverd wordt. Nu heb ik nog steeds geen antwoord!!! Bellen met het bedrijf kan dus ook niet. Helaas is de levering nu te laat omdat de trouwdag gisteren was! Ben zeer teleurgesteld.

Graag zou ik antwoord willen wat er mis is gegaan en wanneer ik nu wel mijn bestelling ontvang. Als dit nog erg lang gaat duren eis ik mijn geld terug.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 05 juli 2012 om 09:26 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Light in the box beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door miranda1978