Klacht: Product niet ontvangen

op 13 december 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb een maand geleden een bestelling bij miniinthebox gedaan. Ik had een Torx 8 schroevendraaier besteld. Ik heb voor de levertijd van 10-16 werkdagen gekozen, nu zijn we ondertussen meer als een maand verder. En heb ik nog steeds niks ontvangen

Als ik een nieuwe Torx 8 schroevendraaier krijg opgestuurd

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

5 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak.mvrgr

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Stijn_Peeters

5 maanden geleden - Bestelnr.: #28607110

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 13 december 2017 om 00:47 geantwoord

Beste Stijn Peeters,

Dit is Customer Service Supervisor Leon. Ik zou graag willen helpen. Ik zal u verzorgen dat u geen verlies bij ouze site zou lijden.

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen.

Wij zullen een herzending van uw pakket voor u regelen via de traceerbare Airmail, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport. Maar vriendelijk verzoeken wij u het tweede pakket te weigeren indien het oorspronkelijke pakket later wordt afgeleverd door uw lokale postkantoor.

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw pakket opnieuw hebben verzonden, sturen we u een bevestigingsmail ter referentie. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Leon
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Stijn_Peeters