Klacht: product niet geleverd volgens afspraak

op 21 juni 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

vorig jaar iets telefonisch besteld bij tommy teleshopping. met tt was de afspraak dat product bij levering betaald zou worden. product werd mij aangeboden voor net geen veertig euro daarna niets meer gehoord tot
een factuur voor 67 euro binnen kwam. bij navraag werd mij verteld dat het product op een ander adres was geleverd. onduidelijk waar heb dus niets ontvangen. inmiddels is er een rechtelijke uitspraak geweest en een deurwaarder ingeschakeld en zijn de kosten opgelopen tot ruim 430 euro ook werd er gedreigd met executie verkoop van mijn auto.

als tt toe geeft dat de situatie ontstaan is door het feit dat de telefonisch gemaakte afspraak niet is nagekomen

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 21 juni 2016 om 09:43 geantwoord

Naar aanleiding van de klacht hebben wij telefonisch contact gehad met de consument.

De order dateert van 24 september 2014. Helaas is er in de klantkaart niet in te zien dat meneer zoals hij aangeeft meerdere malen heeft gebeld met ons. Er zijn geen notities gemaakt en helaas kunnen wij ook niet inzien of de order is geleverd

Wij betreuren het dat wij de consument niet van dienst kunnen zijn.

Team Tommy Teleshopping

Alle klachten die gemeld zijn door akdag1944