Klacht: Product niet geleverd, klantenservice reageert niet

op 09 juni 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Op 15 mei jl. een bestelling gedaan. 2-5 werkdagen (het zou op voorraad zijn aldus de website) leert mij dat het uiterlijk 20 mei binnen zou zijn. Het is nu 26 mei en dus 9 werkdagen later. Inmiddels is de verjaardag waarvoor ik de magic bullet nodig had voor een aantal recepten al voorbij. Ik ben diep teleurgesteld hierin. Ik heb meerdere malen Tommy Teleshopping gebeld maar kom steeds in een wachtrij die oneindig is. Ik ben hier veel geld aan kwijt. EN ik heb nog steeds mijn product niet.

Ik wil graag mijn geld terug en mijn levering annuleren. Ik heb per mail naar de klantenservice aangegeven dat ik de bestelling wil annuleren en mijn geld terug wil, maar ook daar ontvang ik geen reactie op.

Indien ik mijn geld (62,90) + gemaakte telefoonkosten binnen een week terug ontvang ben ik weer tevreden.

Ordernummer is 5153 13800.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Tommy Teleshopping

7 maanden geleden - Beste mevrouw Thijssen, Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u telefonisch gecontacteerd, helaas tevergeefs. Graag vernemen wij van u wanneer u tijdens kantoortijden bereikbaar bent. Met vriendelijke groet, Team Tommy Teleshopping

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 05 juli 2016 om 08:49 geantwoord

Beste Mevrouw Thijssen,

Helaas hebben wij van u geen reactie meer mogen ontvangen omtrent uw klacht.

Wij vertrouwen er dan ook op dat u de door u bestelde Magic Bullet naar alle tevredenheid in gebruik heeft.

Namens ons gehele team wensen u nog veel plezier met uw aankoop.

Team Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door RThijssen