Klacht: Product niet geleverd ( geen melding over gehad )

op 15 oktober 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

We hadden een droger besteld.
Vandaag ( zaterdag tussen 10 en 14.00 geleverd worden ).
Half 2 checkte ik waar het product bleef.
Op de site van dynalogic stond product manko niet geleverd op station.

Dit kan gebeuren maar dat ik er om 10.00 al geen melding van krijg of een mailtje vind ik schandalig.
Ben een zzp en ik loop een hele dag loon mis door dit geintje . Dit was al bekend want neem aan dat 9 uur ongeveer de vrachtwagens worden vol geladen.

De klantenservice deed er makkelijk over van ja raar sorry zullen we een andere afspraak maken.

Dit is 2e keer dat ik wat bestel ( vorige keer koelkast en dit ging ook fout ).
Als de service zo blijft en klantenservice zo makkelijk de kantjes er van af loopt zal ik nooit meer wat bestellen en ook afraden .

Nu moet ik weer een dag vrij nemen om de droger te laten bezorgen . Aangezien ze alleen tussen1 en 8 als tijd schema kunt opgeven .

Dat ik goed word behandeld en dat de fout achterhaald word waarom er niet gebeld kan worden of een mailtje . Door de techniek van nu zou dat makkelijk kunnen.

Tevens loop ik nu 2 dagen loon mis dus zou graag een korting tegemoet willen zien of me geld zsm terug .

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 15 oktober 2016 om 16:37 geantwoord

Goedemiddag,

Wat vervelend dat jouw levering vandaag niet is aangekomen.
Hierover hebben we jou om 06:10 gemaild.
Wellicht staat de mail in je ongewenste mailbox.
Ik zie dat er een nieuwe afspraak is gemaakt voor je levering, voor het ongemak heb ik je alsnog een cadeautje gestuurd.
Deze is te vinden in je mailbox die bij ons bekend is.

webcareteam wehkamp.

Alle klachten die gemeld zijn door JensNoorlander