Klacht: Product niet geleverd en slechte service klantenservice

op 15 september 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Bij deze wil ik een klacht indienen betreffende een aankoop bij Groupon. Dit product (matras) zou binnen 21 kalender dagen geleverd moeten zijn, inmiddels zijn we 32 dagen verder en heb ik nog niets.

Een korte samenvatting van mijn contactgeschiedenis met Groupon:

– op 04-09 heb ik een chat gestart, daarop alleen een ontvangstbevestiging gekregen van Groupon.

– op 04-09 heb ik een chat gestart, daarop een reactie van Groupon met vraag uiterlijk tot 08-09 te wachten.

– op 05-09 heb ik een e-mail gestuurd, daarop een dag later reactie van Groupon met vraag uiterlijk tot 09-09 te wachten.

– op 09-09 heb ik een reactie gestuurd op vorige mail van Groupon.

– op 12-09 een reactie van Groupon waarin ze aangeven dat het is doorgezet naar de ‘interne afdeling’ en dat ik binnen 5 dagen reactie krijg.

– Op 14-09 heb ik een chat gestuurd, en had ik na 10 min. nog geen reactie. Ondertussen was ik gewoon aan het werk. Even later keek ik en had ik een reactie maar was de chat ook beëindigd door de Groupon medewerker. Zij mogen dus wel lang wachten met antwoorden maar ik niet. Opnieuw een chat gestart en het probleem weer voorgelegd. Toen kreeg ik ineens te horen dat een reactie 10 werkdagen kon duren i.p.v. 5. Nadat ik mijn boosheid kenbaar had gemaakt werd mij verteld dat er spoed achter gezet zou worden. Wanneer ik een reactie zou kunnen verwachten kon mij niet verteld worden.

– Op 15-09 ben ik een chat gestart die vervolgens zonder aanleiding werd afgesloten. Hier heb ik nog een e-mail over gestuurd naar Groupon.

Ik ben er nu helemaal klaar mee.

Matras geleverd binnen 3 dagen óf geld terug binnen 3 dagen óf een nieuw matras mogen bestellen tegen een flinke korting voor de ellende.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hedz