Klacht: Product niet geleverd en onbereikbaar klantenservice

op 01 juli 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Afgelopen zondag heb ik een bestelling gedaan van diverse sportartikelen en betaald. Zou binnen 1-2 dagen geleverd worden. Ik heb vervolgens niet meer gehoord.
De klantenservice meerdere keren gebeld en gemaild, maar is niet bereikbaar en geen reactie.

Ik ben tevreden als Perry iets van zich laat horen en óf binnen 2 dagen de spullen levert of het geld terugstort.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 12 januari 2017 om 19:17 geantwoord

Beste Marieke, allereerst mijn excuses voor de late reactie. Wat vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt opgedaan bij Perry Sport. Ik zie in mijn systeem dat het gehele aankoopbedrag inmiddels is teruggestort op het bij ons bekend zijnde rekeningnummer. Met vriendelijke groet, Klantenservice Perry Sport .

Alle klachten die gemeld zijn door msbst