Klacht: product niet geleverd

op 12 augustus 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb in het voorjaar een Huwai hoesje besteld. Ondanks herhaalde verzoeken is het product niet geleverd en heb ik mijn geld niet teruggekregen

Als mijn geld wordt teruggestort.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 12 augustus 2016 om 08:39 geantwoord

Beste André Troost,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen. We zullen de volledige terugbetaling van uw bestelling verzorgen, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport.

De terugbetaling zal 11.75 EUR zijn.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Hermes
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door andre troost