Klacht: Product niet geleverd

Utrecht3 op 09 juli 2020 over Jaloezieën Fabriek in de categorie Interieurbedrijven

Een bestelling geplaatst voor een vouwgordijn op 14 juni jongstleden. Levertijd 7 tot 10 werkdagen. We zijn inmiddels 19 (!) werkdagen verder en er is niets geleverd en er wordt niet meer gecommuniceerd. Na een eerdere vraag van mijn kant over de lange levertijd is een belofte gedaan dat het vouwgordijn dinsdag 7 juli zou worden geleverd (17 werkdagen). Deze belofte is wederom niet nagekomen. Communicatie verloopt stroef, op mails wordt sowieso niet gereageerd, alleen via het eigen onoverzichtelijke communicatie-systeem. Waar sinds afgelopen maandag ook niet meer wordt gereageerd. Waardeloze service van dit bedrijf.

Gewenste oplossing: ontbinding overeenkomst wegens niet-nakoming, derhalve terugbetaling van het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jaloezieën Fabriek

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jaloezieën Fabriek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Utrecht3