Klacht: Product na 56 dagen nog niet ontvangen en de reactie op mails zijn ‘computer’antwoorden

op 09 juli 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Na 56 dagen nog steeds niets ontvangen en het pakket is niet te traceren. Op mijn mails krijg ik alleen standaard computer antwoorden waar je niets aan hebt. Ik zou na 4 mails wel een keer een persoonlijk bericht ontvangen die me op weg helpt om het pakket te traceren. Ik wil een antwoord wat ik nu kan doen om mijn pakket alsnog te ontvangen of mijn geld terug te krijgen.

Ik wil graag mijn 3 wandlampen ontvangen. Lukt dat niet dat mijn geld terug natuurlijk.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 13 juli 2012 om 08:25 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Light in the box beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Inez-ron