Klacht: Product kwijt en niet meer op voorraad

op 24 mei 2020 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

In april een veiling gewonnen voor 2 druppel spiegels van lifa living. Op 24 april zouden deze verstuurd zijn en kreeg ik een track en trace link van DHL. 3 weken lang is de status bij DHL geweest ‘pakket ontvangen, wachten op data’
Vanwege corona snap ik dat eea wat langer duurt met het verzenden en bezorgen van pakketjes. Dus na een goeie week contact opgenomen met klantenservice van vv. Zij gaven aan dat ze niet meer kunnen zien dan mij en dat ik zeker 15 werkdagen geduld moest hebben. Zo gezegd, zo gedaan. Op 19 mei status bij DHL gecheckt en deze was nog steeds hetzelfde. Dus weer contact met klantenservice gezocht. Die zeggen dat het jammer is maar het product is kwijt en niet meer op voorraad dus kunnen ze het niet opnieuw verzenden en krijg ik binnen 14 dagen geld terug 5 euro tegoed voor bij een volgende veiling. Geld inmiddels terug, maar erg teleurgesteld om te zien dat de spiegels nu gewoon weer geveild worden op vv. Om nog meer mensen teleur te stellen?

Ik wil die spiegels graag hebben en was dan ook erg blij dat ik de veiling had gewonnen. Zeker nu ik zie dat ze weer geveild worden wil ik ze alsnog toegestuurd krijgen. Natuurlijk voor hetzelfde bedrag als wat ik betaald had voor mijn gewonnen veiling.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Lydia_B

1 maand geleden - Hoe lang heb je nodig om deze klacht op te lossen of überhaupt om op deze klacht te reageren? Zeker als de oplossing niet zo ingewikkeld is...

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Beste Lydia,Onze excuses voor de late respons. We kunnen je helaas geen gewenste oplossing aanbieden. Het product is niet op voorraad. Mocht het nogmaals worden geveild in de toekomst, dan kun je ons per mail of telefoon een seintje geven, zodat we je met een veilingtegoed t.w.v. 10 euro tegemoet kunnen komen.Vriendelijke groet,Wim-webcare VV

Reactie van de melder van de klacht Lydia_B

1 maand geleden - Bijzonder...Helaas kan ik hier geen foto van de huidige veiling toevoegen aan mijn reactie, maar je kan er nu op bieden op de site. Dus of je houdt iedereen voor de gek en laat mensen geloven dat ze de spiegels ook echt thuis krijgen als ze de veiling hebben gewonnen óf je probeert mij af te wimpelen zodat ik weer eens op een veiling ga meebieden. Het lijkt mij dat als je een veiling plaatst dat je de producten ook op voorraad hebt. 10 euro voor een volgende veiling heb ik niets aan als je de spiegels toch niet hebt. Zou als ik vv was rap die veiling er af halen of de spiegels alsnog richting mij sturen!

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 08 juni 2020 om 13:03 geantwoord

Beste Lydia,

Het zou best kunnen dat spiegels momenteel weer voorradig en leverbaar zijn. We vinden het erg vervelend dat je de spiegels niet ontvangen hebt.. Ik wil graag samen met jou kijken naar een gepaste oplossing. Zou je het ordernummer van de desbetreffende veiling willen mailen naar webcare@vakantieveilingen.nl?

Alvast bedankt!

Groetjes, Jessie

Alle klachten die gemeld zijn door Lydia_B