Klacht: Product is niet geleverd

op 22 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

In mei heb ik een iPad 2 besteld bij Groupon. De uiterste leverdatum was 22 juni. Tot op heden heb ik nog niks gehoord van de iPad.
Ik heb de leverancier vaak gemaild, maar ik heb geen één reactie gekregen.
Groupon zelf doet er ook niks aan. Ik ben teleurgesteld in groupon. Ik heb al betaald voor de iPad (die ik een maand geleden al wou hebben), maar zonder enig verklaring laat groupon mij wachten en wachten. Ik vraag me af of de iPad nog wel ooit komt. De klant heeft betaald, maar krijgt geen product en de verkopers kijken er niet meer naar om. Ik voel me opgelicht door groupon.

Ik wil graag z.s.m. een iPad 2 ontvangen. Indien dat onmogelijk is, eis ik mijn geld terug. Bij het aanschaffen was ik bereid tot de uiterste leverdatum te wachten. Ik ging er vanuit dat ik nu wel gebruik kon maken van de iPad. Zo niet, wil ik mijn geld terug, zodat ik het desnoods bij een ander leverancier kan gaan bestellen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 25 juli 2012 om 17:18 geantwoord

Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Via onze eigen klantenservice kunnen we dit wel. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.

Alle klachten die gemeld zijn door lovechoco