Klacht: product betaald maar nooit ontvangen

op 28 juni 2019 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Gewonnen een laptoptas, verzending zou binnen 7 dagen, bijna 2 weken later nog niks, geen reactie op de laatste email en nog steeds geen pakketje ontvangen.
Telefonisch contact gezocht en men vertelde dat ze afhankelijk zijn van de verkoper.
ze zouden een mails sturen naar de verkoper en verwachten binnen 2 werkdagen een reactie. jaja een telefoontje is sneller dacht ik zo!!
Met de verkoper om kort te gaan, daar doe ik geen zaken mee, zaken doe ik met BVA.
Vandaar ook dat BVA hiervoor aansprakelijk is!
Ik voel mij belazerd dat de klant op deze manier wordt weggezet, wel zo snel mogelijk betalen maar service HO maar voor mijn gevoel riekt het naar oplichting.
Hoe zouden de eigen medewerkers van BVA het voelen als je wat koopt en hebt betaald maar je krijgt niks. juist BELAZERD

Stort het geld terug en dan neem ik afscheid van deze site, eenmaal maar nooit weer!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar BVA Veilingen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 01 juli 2019 om 11:53 geantwoord

Beste meneer, mevrouw,

Allereerst mijn excuses dat wij u niet eerder uitsluitsel hebben kunnen bieden. Het is momenteel erg druk en wij zijn overgegaan naar een ander systeem, de toezegging binnen 2 werkdagen te reageren had zodoende niet gedaan moeten worden. Mijn excuses voor de vertraging!

Vervelend dat u de laptoptas niet ontvangen heeft. Mijn excuses voor het ongemak! Inmiddels heb ik de kavel gecrediteerd en heb ik u per mail geïnformeerd.

Hopelijk krijgen wij in de toekomst nog eens de kans uw vertrouwen terug te winnen.

Marijke - BVA Auctions

Alle klachten die gemeld zijn door rpow