Klacht: product besteld en betaald maar niets meer gehoord

op 19 mei 2016 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11 mei schoenen gekocht op webshop. Bevestiging gehad via e-mail. Factuurnummer: 201362602
Klantnummer: 50985115

Beloofd is levering in fysieke winkel in 1 a 2 werkdagen. Maar tot op heden niets gehoord.
Klantenservice gebeld tijdens openingsuren op 18/5, maar ik kreeg automatisch antwoord van sluitingstijden. Vandaag weer gebeld: in gesprekstoon.
Klantenservice ook gemaild op 18/5, maar geen enkele reactie.

De fysieke winkel gebeld: heeft niets binnengekregen.

Gewenste Oplossing:

Als ik de bestelde én betaalde schoenen morgen in de fysieke winkel kan ophalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 06 januari 2017 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant, Excuses dat wij niet eerder in de gelegenheid waren je klacht in behandeling te nemen. Wij zien vanuit ons systeem dat jouw bestelling uiteindelijk was afgeleverd in het door jouw opgegeven Aktiesport filiaal. Als het goed is heb jij dan ook je bestelling daar afgehaald. Wij willen je voor als nog veel plezier met je aankoop wensen. Groet, Klantenservice Aktiesport

Alle klachten die gemeld zijn door pvandercingel