Klacht: Problemen verwerven ‘absurd aanbod’

op 29 juli 2016 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Ben geinteresseerd in de Philips koptelefoon zoals aangeboden door het absurd aanbod van de postcodeloterij.
Ben vanaf 29/7 12:00 naar de ledenpagina gegaan om mij in te schrijven.
Iedere keer bleef internet ‘hangen’ op het doorlinken naar de betaalpagina.
Helpdesk gebeld, antwoord: wij zijn op de hoogte, wordt aan gewerkt, blijven proberen.
Na diverse malen proberen met hetzelfde resultaat, en nog een pasr telefoontjes met de helpdesk, doorverwezen naar no. 0886237002 mijn gegevens werden genoteerc, even later werd ik teruggebeld met de mededeling dat de storing was verholpen en dat het weer kon proberen.
Ik ondervond echter nog steeds hetzelfde probleem, heb gemeld dat ik in de ict werk en of ik iemand met ict ervaring kon spreken omdat ik het gevoel had dat ik wist wat het probleem was, echter dit was niet mogelijk….. Advies: blijven proberen.
Dit heb ik gedaan totdat ik doorgelinkt werd naar een foutboodschap: pagina niet beschikbaar, m.a.w. De actie is afgelopen.
Heb hier de helpdesk over gebeld, die zei dat hij mijn frustratie begreep en heeft mij geadviseerd te bellen met no. 088-6237010 omdat daar de gegevens verwerkt worden. Heb dat no. gebeld en kreeg een medewerker, die zei, pech hebben, actie is gesloten, koptelefoons zijn op, kon niet beoordelen of ik problemen had gehad, kon niet beoordelen of het aan de website fan de postcodeloterij lag, en kon nidt beoordelen of ik een goed advies had gehad…. Vrij vertaald ‘val me niet lastig’.

Met het leveren van de koptelefoon tegen dezelfde prijs als in het absurde aanbod werd vermeld, en wel om de volgende reden:
Ik ben op tijd gaan bellen namelijk direct bij aanvang van de actie.
Ik heb de helpdesk zeker 5-7 maal gebeld, heb gemeld dat ik dacht te weten wat de oorzaak was (het niet testen van de pagina voor Ipad en Iphone).
Omdat ik langdurige volledige bedrust in get revalidatiecentrum heb, ontbreekt mij de nogelijkheid om het even op een pc te proberen.
Ik heb meerdere keren aangegeven dat het 'blijven proberen' niet gaat helpen als het probleem niet opgelost wordt.
Van het argument dat de voorraad op us, ben ik hiet erg onder de indruk omdat volgens mij deze koptelefoon nog steeds leverbaar is.
De behandeling door de laatste medewerker getuigt naar mijn mening van een onvoldoende klantbewustzijn en enig gebrek aan empatisch vermogen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fredje1234