Klacht: Problemen Philips 49pus6401 TV

op 10 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Direct na levering van Philips geeft deze tv al ontelbaar veel problemen. Het meest vervelende is dat de tv elke 15 min (dit wisselt enorm) de beeldscherminstellingen uit zich zelf veranderd. Het lijkt er dan op alsof de contrast waarden en scherpte instellingen naar maximaal gaan. Hierdoor ziet het beeld er verschrikkelijk uit. Wanneer de instellingen gecontroleerd worden staan de instellingen nog op de originele instellingen. Verander er één, en het beeld schiet ineens weer goed.
Verder loopt het android besturingssysteem erg vaak vast. Er komt dan spontaan googleservice…..xxx gestopt.
Het wordt ook met de dag erger aangezien de tv steeds vaker bij het aanzetten geen beeld meer geeft. Er is dan wel geluid, maar het beeld is zwart. Nog een keer extra de input selecteren en het beeld komt er weer bij.
Klacht is reeds de 3e dag na openbaring al gemeld bij Philips. er zijn zelfs voorbeelden in de vorm van logbestanden en foto’s aangeleverd. Ondertussen zijn we 3maanden verder….

Wanneer philips een werkende software update uitbrengt, of de tv omruilt voor een exemplaar zonder deze problemen. TV is nog maar 3 maanden oud.
(TV is geleverd door Philips aangezien dit al een omruilaanbod was op een vorige Philips tv met weer andere problemen)

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Foofur