Klacht: problemen na opzegging contract

op 29 februari 2020 over Online in de categorie Alles-in-1

Mijn Klacht
18-2-2020 internet abonnement opgezegd miv 31-3-2020
19-2-2020 van 05:00 uur tot 07:00 uur geen internet
20-2-2020 van 5:30 uur tot 07:00 uur geen internet
21-2-2020 van 6:30 uur tot 08:00 uur geen internet
De rest van de dag niet gecontroleerd ivm werkzaamheden buitenshuis.
vanaf woensdag 26-2-2020 na automatische update TV ontvanger
komt deze niet door de opstart heen.
tot op heden 29-2-2020 nog geen werkende tv ontvanger.

Na een eerdere klacht bij moeder bedrijf Canaal Digitaal verschuild deze zich achter een dochter bedrijf Online.nl die alles moet regelen,
alleen krijg ik daar geen bevredigend antwoord.

Dat de service wordt geboden waar voor betaald wordt zowel internet als TV (ook na opzegging abonnement)

tenslotte betaal je tot einde abonnements periode en mag je ook een
goede verbinding en werkende tv signaal verwachten.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht murkfmu

6 maanden geleden - 3-3-2020 na 29-2-2020 geen reactie meer ontvangen van Online.nl Dit is de manier waarop Online.nl met zijn klanten omgaat.

Reactie van de melder van de klacht murkfmu

6 maanden geleden - Problemen zijn nog hetzelfde (door online verschillende oplossingen aangedragen werken geen van allen) de laatste oplossing is elke dag modem naar factorysettings dan werkt de tv ontvanger weer een dag. (eigen oplossing casten via tablet naar tv via chromecast.)ALLEEN HEB IK HIER GEEN INTERNET MET TV ABONNEMENT GENOMENDus zeer slechte service en een niet deskundige helpdeskDus tot eind van de maand TV kijken via casten.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht murkfmu

6 maanden geleden - 11-3-2020 Volgens Online gevraagde gegevens niet door gegeven. Via de online chat dit aan ene MAX doorgegeven Moden alleen met utp kabel naar tv ontvanger geprobeerd. 1 avond werkt de TV ontvanger Volgende dag niet meer weer een totale reset en weer 1 dag werken. NU HET LANGS MEKAAR GE PRAAT ZAT. Nu alles weer normaal aangesloten en TV ontvanger afgekoppeld . Nu TV kijken door middel van Casten via App dit is wel tot het eind van de maand vol te houden.DUS VOOR DE REST NIET TEVREDEN MET HELPDESK VAN ONLINE Voor de service geef ik een 1 voor de moeite. Voor de deskundigheid en vakkennis een 0Voor de rest hoef ik geen oplossingen of mail meer te ontvangen.

Reactie van de melder van de klacht murkfmu

6 maanden geleden - Vanaf 13-3-2020 tv ontvanger spontaan uit zichzelf weer goed gaan werken zonder resets. internet verbinding met 93 mbs.Ik hoop dat dit zo blijft tot 31-3-2020

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online

Heeft op 16 maart 2020 om 20:31 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht murkfmu

6 maanden geleden - Online U hoeft geen reactie meer te geven als dit maar blijft draaien tot eind van de maand.

Heeft op 16 maart 2020 om 21:24 geantwoord

10 maanden heeft er veel hardware op mijn router prima gewerkt na opzeggen alleen problemen,
Volgens online ligt dit aan mijn hardware (wel toevallig na mijn opzegging )
en dan de problemen met mijn tv ontvanger die na 2 weken spontaan uit zichzelf opgelost waren terwijl dezelfde hardware nog steeds draait op mijn router.
Online hoeft niet meer reageren als dit maar blijft werken tot eind van mijn abonnement.

Alle klachten die gemeld zijn door murkfmu