Klacht: Problemen met verzilveren van 2keer uur massage

op 31 mei 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Van onze kinderen hebben we 2 groupon bonnen gekregen voor een uur massage naar keuze welke tot 8 juni 2016 geldig is. Controlecode 788EDEFFD/OB44BE1505. Grouponcode 0010040M4N / 0010031GQE. REF: 84913434 / 84913434.
Begin mei hebben we geprobeerd telefonisch een afspraak te maken voor 6 mei maar dat was niet mogelijk en de beste (die overigens gebrekkige Engels sprak) zou ons terug bellen voor een andere afspraak. Vervolgens hoorde we niets meer en zijn we vanaf woensdag 25 mei zelf weer aan het bellen gegaan. Helaas werden we direct door geschakeld naar een voice mail, uiteraard hebben we deze ,niet alle keren maar verschillende keren wel ingesproken! Helaas horen we niets meer! Omdat de tijd gaat dringen graag uw hulp. Zeker jammer voor ons maar ook naar onze kinderen toe om deze 40 euro niet te kunnen besteden! Hoor graag spoedig van u. Vriendelijke groeten, Jacqueline van Nieuwenhuijzen

Geld terug of een ander adres waar we wel een afspraak kunnen maken met een verlenging van geldigheidsduur.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Van Nieuwenhuijzen