Klacht: problemen met tv/dvd recorder/telefoon

op 19 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Gisteren gebeld met tele2, nummer 09002411602, aangezien ik problemen heb met de tv en de dvd recorder. Mij werd gezegd de zwarte stekker uit het modem te halen, toen ik dat deed, werd de verbinding verbroken. Nu doet ook de telefoon het niet meer. Aangezien ik voornamelijk aan huis gebonden ben, zijn deze apparaten voor mij heel belangrijk. Dringend verzoek ik u te helpen deze problemen op te lossen.
Mw.J.P.Boog

Dat alles noormaal functioneert.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 20 juli 2012 om 13:24 geantwoord

Wij betreuren het dat de klant problemen heeft ondervonden met de diensten, onze excuses hiervoor. Volgens onze gegevens is de verbinding inmiddels weer actief. Indien de klant nog verdere vragen heeft kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we er alles aan doen om een passende oplossing te bieden. Daarnaast is er ook de optie om online een vraag te stellen op het forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

Alle klachten die gemeld zijn door jpboog