Klacht: problemen met opzeggen

op 13 juli 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ik heb per 13-2 mijn abonnement bij FitforFree opgezegd, dat liep tot 15-04. Omdat er een maand opzegtermijn was kon ik tot 15-05 sporten bij Fit For Free. Echter, omdat zij niet mijn opzegging hebben doorgevoerd ben ik schijnbaar nog steeds lid gebleven en hebben zij geld van mijn rekening gehaald.
Omdat ik in de veronderstelling was dat ik per 15-05 geen lid meer was heb ik ook niet meer gesport bij Fit for Free. Echter, zodra ik erachter kwam dat er nog wel geld van mijn rekening werd gehaald heb ik dit gestorneerd en nu krijg ik continu aanmaningsmails dat er nog geld betaald moet worden omdat ik nog gesport heb bij Fit for Free. Dit is echter uitdrukkelijk niet het geval en heb aangegeven dat ik dit graag aangetoond zie.

Ik ben tevreden wanneer Fit For Free excuses aanbiedt over de slechte service en mij bevestigd dat ik niet hoef te betalen en dat onze "samenwerking" is beëindigd.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 13 juli 2016 om 08:34 geantwoord

Beste heer Timmerman, in navolging van de e-mail welke wij u gisteren hebben toegezonden willen wij ons nogmaals excuseren voor de foutieve informatieverstrekking. Uw lidmaatschap had wel degelijk per 15-4-2016 beëindigd moeten worden. Dit hebben wij dan ook per ommegaande gecorrigeerd. Wij hebben na de voornoemde einddatum drie maal geïncasseerd waarvan u er één onlangs heeft gestorneerd. De restante twee incasso’s á € 37,90 (€ 18,95 p.m.) zullen wij binnen 14 werkdagen aan u restitueren. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben, stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas.

Alle klachten die gemeld zijn door ivotimmerman