Klacht: problemen met inchecken voor terugreis.

op 01 september 2015 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij zijn op vakantie geweest naar Tenerife en vlogen met Transavia, en hadden voor de terugreis een tussenstop op Gran Canaria. Wij wilde graag on line inchecken voor de terugreis en dat kregen wij niet voor elkaar.
Komen wij bij de incheck balie en staan als eerste om in te checken, krijgen wij te horen dat we niet met zijn 3 en bij elkaar kunnen zitten. Dit is voor ons als volwassenen geen probleem maar voor ons kind van 12 jaar niet echt een optie. Het was zelf zo erg dat ons kind niet eens naast 1 van de ouders kon zitten.
Vanaf Tenerife naar Gran Canaria kon den we met zijn tweeën naast elkaar zitten maar vanaf Gran Canaria was dit niet meer mogelijk. Ons kind zat toen 4,5 uur naast volstrekt vreemde mensen. Vervolgens komt er een stewardess naar ons toe dat het niet eigenlijk mogelijk is dat ons kind “alleen” reist. Waarop ik ook het antwoord gaf dat dit niet mijn idee was en dat er gewoon gezegd werd dat het niet anders mogelijk was.
Hoe is het mogelijk dat wij niet in konden checken en dat er een kind alleen moest reizen? Hoe kan het dat het volgens jullie eigen beleid niet kan dat er een kind niet naast 1 van de ouders zit en dit toch gebeurt?

Dit was onze eerste keer dat wij bij Neckermann een reis boekten. Met deze reiservaring nodigen jullie ons niet uit om nogmaals bij Neckermann een reis te boeken. Wij zijn pas tevreden als jullie ons kunnen garanderen dat de klacht die we hebben niet meer mogelijk is.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

5 jaren geleden - 4 september 2015: Via klacht.nl heb ik meneer een email gestuurd en doorverwezen naar Transavia.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 04 september 2015 om 13:49 geantwoord