Klacht: problemen met inchecken en accommodatie.

op 27 juli 2016 over Vrijuit reizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij zijn van 15 juli tot 23 juli op vakantie geweest op Park Albatros in Italië met 2 kinderen.
Wij stonden in de file waardoor we na 20.00 zouden aankomen.ik heb hierover netjes gebeld en het zou geen probleem zijn.vervolgens zijn wij om 21.uur op het park en is er niemand die ons kan inchecken. We moesten een nummer bellen maar deze deed het niet. Uiteindelijk heeft personeel van het park degene te pakken gekregen en konden we 2 uur later eindelijk in onze mobile home en konden de kinderen eindelijk slapen. Daar aangekomen begon de ellende pas echt. Het was er erg vies vooral de vloer en pannen en bestek. We zijn dus eerst gaan schoonmaken. De volgende dag wilden we een douche nemen maar deze was lek en er was maar zo’n klein straaltje dat je hem niet kon gebruiken. S’avonds wilde ik een wijntje ontkurken maar helaas was er geen kurkentrekker te bekennen. Lijkt me toch dat dit bij de inventaris hoort?natuurlijk hebben we dit allemaal aangegeven en de reisleidster zou met een oplossing komen. Echter 1 dag voor vertrek kregen we een kurkentrekker en het ergste een slang met gereedschap om de douche zelf te maken. Gelukkig is mijn partner handig en heeft hij de douche zo kunnen maken maar wij hadden onze vakantie toch anders voorgesteld.

Wij hebben 1100,-betaald voor een smerige accommodatie met enige gebreken waardoor wij niet hebben kunnen douchen. Wij zijn tevreden met een redelijke korting op het boekings bedrag of dat we de vakantie volgend jaar over mogen doen in een normale accomodatie zonder gebreken met flinke korting of volledig vergoed. Want dit kan echt niet.
Mvg. E.F.Vleeming en B. BOON

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vrijuit reizen over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vrijuit reizen in behandeling genomen

Bericht van Vrijuit reizen

9 maanden geleden - Geachte fam. Boon, Hartelijk dank voor het uiten van uw klacht. Graag wensen onze collega's van de afdeling Customer Service deze in behandeling te nemen. Zou u ons uw reserveringsnummer kunnen toesturen? Met vriendelijke groet, Vrij Uit

Reactie van de melder van de klacht fam. boon

9 maanden geleden - Ja hoor. Het reserveringsnummer is: V160172357 meer vriendelijke groet, Fam. Boon

Reactie van de melder van de klacht fam. boon

9 maanden geleden - Ik ben ook nog vergeten te vermelden dat de lamp van de verranda kapot was. Mijn partner heeft alles los moeten schroeven nadat we een lamp kregen van de reisleidster. Ook weer bijna op het einde van de vakantie

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vrijuit reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vrijuit reizen

Heeft op 31 juli 2016 om 02:11 geantwoord

Geachte Familie Boon,

Het betreffende reserveringsnummer betreft een intern reserveringsnummer van een reisbureau. Helaas kunnen wij hiermee geen boeking herleiden. Wij raden u aan uw klachten met het reisbureau te bespreken, alwaar geboekt, zodat de klachten in behandeling kunnen worden genomen. Onze klachtenafdeling zal dan via het reisbureau een terugkoppeling geven.

Neckermann Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door fam. boon