Klacht: Problemen met betaling

op 19 februari 2018 over Wish in de categorie Kledingwinkels

ik heb onlangs wat besteld via wish. Na betaling kreeg ik de melding oeps er is een wijziging in uw winkelwagen. Het geld was afgeschreven maar kon niks vinden in mijn bestelgeschiedenis en mijn winkelwagen zat nog vol. Ik kreeg later (ongeveer 5 a 10 min) de bevestiging van betaling. Heb inmiddels wel een mail verstuurd naar wish ben benieuw wat daar uitkomt.

De levering van mijn bestelde producten en een excuus voor de ongemak.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

Reactie van de melder van de klacht ducatiburkitt

7 maanden geleden - Ik heb reactie gehad van wish. Daar vermelden ze in dat mijn winkelwagen blijkbaar verlopen was. hierbij zeiden ze dat je voor dit probleem niet bij hen moet zijn maar bij klarna. Ik heb daarom daarna klarna gecontacteerd en zij hebben gekeken wat het probleem was en wat zij daar aan konden doen. Blijkbaar was het geld van mij al retour gestuurd maar duurt het een aantal werkdagen. Dus even afwachten of ik mijn geld terug gestort krijg. Voor die personen die dit probleem ook hebben. Contacteer wish of klarna en vraag even na wat er gebeurt hierdoor word het duidelijker voor je zelf

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ducatiburkitt