Klacht: problemen met bakwagen

op 01 juli 2017 over Bo-rent in de categorie Verhuur

zaterdag 1juli een bakwagen met laadklep gehuurd in Apeldoorn voor een verhuizing van Oisterwijk naar Zutphen, de rit naar Oisterwijk ging zonder problemen ,op de terugweg van Oisterwijk naar Zutphen gingen alle lampjes op het dashbord branden , wagen aan de kant gezet en gezocht naar een telefoonnummer om pechhulp te vragen ,maar tot mijn stomme verbazing word er nergens vermeld hoe te handelen in geval van pech, gelukkig was mijn zoon met zijn eigen auto in de buurt en hebben ee met startkabels de wagen weer aan de praat gekregen ,maar deze procedurr hebben we tot 4 keer toe moeten herhalen,waarbij we 3 keer in een zeer ongemakkelijke situatie midden op een drukke kruising stonden ,ik heb de wagen met veel moeite bij de vestiging Apeldoorn gekregen en afgemeld, door alle gesodemieter heb ik niet afgetankt , ben benieuwd hoe men hier mee omgaat ,mijn vertrouwen in Bo-Rent is tot het nulpunt gedaald, als ik in Spanje een auto huur krijg ik wel een telefoonnummer mee voor pechhulp,waarom niet hier?

ik wil een redelijke oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door sprengj