Klacht: Problemen laptop Acer Aspire E5-523-962Z 15,6

op 09 april 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Lezer, 12 februari 2017 laptop gekocht bij Wehkamp. Paar keer gebruikt, het opstarten van de laptop geeft nu al problemen, duurt 5 minuten. Hoe kunnen we dit probleem oplossen?

Gewenste Oplossing:

Zou graag willen dat het probleem opgelost word dat de laptop sneller opstart.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

6 maanden geleden - Goedenavond. Ik begrijp dat het vervelend is dat je een klacht heb op een laptop. Om je hierbij te helpen, wil ik je vragen om je klacht via een e-mail naar ons te sturen. Je mag deze sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Alvast bedankt voor je reactie. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Bericht van Wehkamp

6 maanden geleden - Goedemiddag, Wat vervelend dat het artikel niet naar behoren werkt. Graag kijken we voor je na wat er mogelijk is. Kun je je klantnummer of postcode+huisnummer sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Je mag daarin direct je verhaal uitleggen. We zullen het dan vanuit daar zo snel mogelijk oppakken. Excuses voor het ongemak. In afwachting op je reactie. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Danielle2017