Klacht: Problemen kunnen ze niet oplossen en afspraken komen ze niet na!

op 19 september 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Diversen klachten met internet meer betalen voor 55 mb wat blijkt heb maar 25 mb , dit kunnen ze niet oplossen al beloven ze van wel .
zou door teamleider vrijdaggebeld worden zeiden ze op donderdag is nu dinsdag nog steeds niet door hun gebeld .

ze kunnen hun problemen niet oplossen en hun afspraken niet nakomen en verwachten dat je als klant je fatsoen houdt.

ze schrijven wel af voor de mb die je moet halen maar zorgen niet dat je ze krijgt of in de buurt ervan komt eerste monteur zegt je wordt geknepen , klantenservice zegt dat mag die niet zeggen , 2e monteur uw lijn is lui en ben aan de deur geweest maar was niemand thuis terwijl mijn vrouw de hele dag thuis was?!

en daarmee was het probleem afgedaan ,

gelukkig heb ik kpn opgezegd omdat ze niks waarmaken

daarop zou ik gebeld worden en dat laten ze ook afweten kortom KPN kan beter sluiten

vergoeding voor teveel betaalde abbo kosten en alle ellende en tijd vrij maken om niks

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B Kelders