Klacht: Problemen Cisco 8485 DVB HD DVR versus Philips DCR 8111 HD DVR

op 06 juli 2012 over UPC in de categorie Alles-in-1

Klacht Nogmaals Melden UPC
Lezers van deze eerdere klacht: 58

We hebben enige tijd geleden de Philips DCR 8111 HD DVR ter reparatie aangeboden. Het terugspoelen werkte niet goed.

Nu worden we geconfronteerd met een grote teruggang en flinke problemen bij de aansluiting met Cisco.
1. Extra Optische Splitter nodig en moeten gedwongen kosten maken voor een splitter en een optical kabel
2. SPDF uitgang ontbreekt. Geen digitale geluidsverbinding SPDF meer mogelijk
3. RD out ontbreekt, Waardoor we een kabelantenne splitter moesten kopen met kwaliteits-achteruitgang.
4. Programma waar je naar kijkt kan niet worden stilgezet, of neemt op vanaf het begin, en kan niet meer worden bekeken als je al een ander programma opneemt.
5. Beperkt opnemen, Apparaat kan geen 2 programma’s tegelijkertijd opnemen en ook niet tijdens TV kijken stilzetten. (Philips wel)
6. Verkeerd apparaat, De Cisco is niet wat we hebben ingeleverd.
7. Kort geleden: omstreeks 13 juni, kunnen we plotseling niets meer opnemen. De schijf lijkt vol te zijn, terwijl er nog ongeveer 50% over moest zijn.
Dit is de druppel die de emmer doet overlopen en wij zijn het zat! Er is niets meer aan op deze manier met een apparaat die nog niet eens kan opnemen. Pas nadat we alles weer hadden gereset, zagen we dat er nog voldoende ruimte voor opnames was. Dit kan echt niet. Wij willen plezier voor ons geld en geen ellende

Gewenste oplossing
Dus; stuur ons de oude Philips box retour en we wachten de Horizon af. De nieuwe box met veel TV plezier. Nu is het KNUDDE!

Alle klachten die gemeld zijn door mbrant