Klacht: Probleem niet opgelost met Gamma en Flexa

op 20 juli 2017 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Netjes gebeld door Flexa, en mijn klacht kunnen uitleggen over potje extra mat creations verf. Gelukkig werd hier gehoor aan gegeven en ik zou terug kunnen naar de Gamma in Zeewolde zodat hun contact kunnen opnemen met Flexa en het opgelost zou worden. Wij waren al eerder met de klacht bij Gamma geweest omdat we niet tevreden waren en de verf niet goed was en graag een nieuwe blik verf wouden hebben. Toen konden ze niks voor ons doen en belde ze mijn man dat dat niet kan en dat het aan de rollers of ondergrond lag. Aangezien wij met een halve groene muur zaten hebben we zelf nog een blik verf gekocht. Nu weer terug bij de Gamma geweest na met Flexa te hebben gesproken en eerst vonden ze het een raar verhaal dat ze Flexa moeten bellen en waarom we dat hebben gedaan en niet bij hun zelf zijn geweest. Uitgelegd dat we dit wel hebben gedaan en dat ze toen niks voor ons hebben gedaan. Ineens konden ze mij wel een nieuwe blik verf meegeven maar uitlegd dat ik hier nu na al die tijd niks meer aan heb omdat we deze zelf alweer erbij hebben gekocht, en dat ik van een blik geld terug wil ipv nieuwe blik verf. Nu hebben ze weer na paar dagen contact gehad met ons om te vertellen dat ze met Flexa hebben gebeld en dat ze niks kunnen doen voor ons. Ook altijd keer Flexa gemaild maar die reageren ook nergens meer op. Super slechte service erg ontevreden! Jammer en zonde van mijn tijd, en je word van het kastje naar de muur gestuurd.

In eerste instantie een tweede blik verf, maar omdat we deze zelf erbij hebben gekocht om de schade te herstellen geld terug van een blik.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sara1992