Klacht: probleem na reparatie (boardswap)

op 07 september 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn HTC Desire 610 ter reparatie opgestuurd omdat hij plotseling de simkaart niet herkende. Bij Dynafix is er vervolgens een boardswap uitgevoerd. Toen ik mijn HTC terugkreeg deed ik meteen mijn simkaart er weer in om te kijken of het probleem verholpen was. Echter bleek mijn simkaart opeens niet meer in het toestel te passen. Waar je een klikje hoort als de simkaart er goed in zit ”duwt” het toestel nu de simkaart er direct weer uit..

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn simkaart en HTC weer zonder problemen kan gebruiken

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geacht klant, Dit is heel vervelend om te vernemen! Zou u ons wellicht via wecare@dynafix.com een foto willen sturen van de plaats waar de simkaart in zou moeten? Dan kunnen wij voor u kijken naar een spoedige oplossing. Wanneer u de foto stuurt willen wij u verzoeken dit onder vermelding van het iRMA-nummer te doen. Bij voorbaat dank, wij hopen van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht Wilco94

2 maanden geleden - Na het toestel weer opgestuurd te hebben voor reparatie kreeg ik vandaag een mail van Dynafix: De schade valt buiten de garantie dus of ik even 144 euro wil betalen terwijl de boardswap bij de vorige reparatie wel binnen de garantie viel. Hoe kunnen jullie nou 144 euro vragen voor een fout die jullie zelf hebben gemaakt?

Reactie van de melder van de klacht Wilco94

2 maanden geleden - Verder is jullie klantenservice ook echt belabberd. Eerst geprobeerd te bellen maar op welk moment ik ook bel er is altijd een wachtrij ''van meer dan zes minuten''...Vervolgens 50 minuten in de wacht gestaan waarna plots werd opgehangen. Via de website geprobeerd een medewerker te spreken te krijgen via de chat-optie, maar ook hier kwam na meer dan een half uur wachten geen medewerker beschikbaar. Schandalig hoe jullie met je klanten omgaan!

Reactie van de melder van de klacht Wilco94

1 maand geleden - *Update 18-10* Vandaag mijn toestel weer thuis ontvangen. Ongerepareerd want ''de reageertermijn op het verstuurde prijsopgave is verstreken''. Ik heb hier via de mail contact met jullie over gehad. Duidelijk aangegeven wat het probleem was en dat ik mijn toestel gratis gerepareerd wilde hebben omdat het tweede probleem bij jullie is ontstaan. Hier zou ik zo snel mogelijk reactie op krijgen...die reactie is er nooit gekomen. In plaats daarvan sturen jullie het toestel ongerepareerd terug waarbij ik weer 36 euro ''onderzoekskosten'' moet betalen terwijl er ook al twee keer 15 euro is betaald voor het ophalen en terugbrengen met totaal geen resultaat. Nog steeds geen reactie terug gehad van jullie na meer dan drie weken wachten. Enkel mijn kapotte mobiel weer terug gehad waar ik in totaal dus nog meer dan 65 euro voor heb moeten betalen. Ik heb dit hele verhaal ook nogmaals naar jullie gemaild in de hoop nu wel een reactie te krijgen. Gebeurt dit niet, dan zal ik verdere juridische stappen ondernemen omdat ik naar mijn mening niet correct ben behandeld

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Er is val-, stoot- of drukschade geconstateerd. Om deze komt de garantie te vervallen en heeft u een prijsopgave gekregen van € 144,84. U heeft niet gereageerd op deze prijsopgave, om deze reden is het toestel retour gestuurd tegen betaling van de onderzoekskosten. De onderzoekskosten zijn: uurloon van de monteur, administratiekosten, verzending, logisitieke procedure etc. Het toestel kan niet onder de garantie worden gerepareerd. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team

Reactie van de melder van de klacht Wilco94

1 maand geleden - Ik heb wel gereageerd op de prijsopgave, ik heb u namelijk een mail gestuurd waarin duidelijk aangegeven stond dat ik het niet eens was met de prijsopgave en daarbij uitgelegd dat de val/stoot schade bij jullie is ontstaan. Hier zou u naar gaan kijken en contact met mij opnemen. Ik heb nooit meer wat van jullie vernomen, ook niet toen ik nogmaals contact heb gezocht. Lekker makkelijk om te zeggen dat ik dan niet heb gereageerd terwijl ik dat tweemaal heb gedaan maar zonder ooit iets van jullie terug te krijgen. Mijn advocaat heeft inmiddels een brief opgesteld. Ik zal deze naar jullie sturen met daarbij de laatste kans om dit recht te zetten. Gebeurt dit echter niet dan kunnen jullie een juridische zaak verwachten

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Mijn collega heeft u klacht via de e-mail beantwoord. Ik verzoek u vriendelijk om hierop te reageren. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 01 november 2016 om 13:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn vernemen wij deze graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Wilco94