Klacht: Probleem met vast bellen

op 24 februari 2018 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Geachte heer, mevrouw
Sinds voornoemde datum heb ik zeer regelmatig een probleem met vast bellen. De ene keer doet de telefoon niets en de andere keer komen er geen inkomende gesprekken binnen. Ik heb – zoals u wellicht kunt terug zien in uw administratie – hierover talloze meldingen gedaan bij uw dienst. Elke keer werd ik eigenlijk van het bekende kastje naar de muur gestuurd en dit jaren lang. Vandaag is er door mij ook weer een melding gemaakt bij uw dienst en toen heb ik gesproken met mw Klein van de technische dienst. Het probleem van vandaag was, dat ik niet te bereiken was via de telefoon. Dit zou al 2 dagen het geval zijn. Zij heeft me waarschijnlijk uit de problemen geholpen. Zij vertelde mij namelijk, dat ik een tweede nummer had en dat dit naar alle waarschijnlijkheid het probleem was van al mijn storingen. Eerlijk gezegd was mij dit nummer totaal onbekend tot een week geleden. Mw Klein heeft dit 2e nummer op mijn verzoek verwijderd en sindsdien werkt mijn telefoon weer. Volgens mw Klein is de oorzaak van het tweede nummer wellicht een administratieve onvolkomenheid geweest.
Ik kan u oprecht verklaren, dat ik jarenlang problemen heb gehad met bellen en zou het op prijs stellen als daar tegenover een redelijke tegemoetkoming staat. Indien nodig wil ik deze klacht telefonisch toelichten. Uw reactie wacht ik met belangstelling af.

Als het probleem echt is opgelost. Daarnaast stel ik op prijs wanneer men mij voor al deze overlast een redelijke tegemoetkoming wil geven.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan van de Lagemaat