Klacht: Probleem met kaart

op 26 maart 2013 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Half januari heb ik een dalvoordeel abonnement aangevraagd via de telefoon. Heb hun toen een machtiging gegeven om het geld a €50,- eenmalig van mijn rekening af te schrijven. Dat is een dag later ook gebeurd. Mijn kaart zou toen eind januari ingaan maar het vreemde was dat ik erachter kwam dat mijn kaart 3 weken alweer afgelopen was!! Ik ontzettend boos gebeld en kreeg daar te horen dat er iets mis was gegaan met het geld. Ik moest toen een brief schrijven met bewijs dat het geld inderdaad van mijn rekening was geschreven en dat het niet was terug gestort. Heb dat netjes gedaan maar een week later nog geen reactie. Dus ik maar weer bellen en toen kreeg ik te horen dat ze mijn brief hadden gehad en ze gaven toe dat ze ergens een fout hadden gemaakt. Maar de fout herstellen lukt blijkbaar niet, want ik kan nu nog steeds niet met korting reizen. Ik moet nu duurdere kaartjes kopen. Ik krijg het verschil wel terug van de ns (hebben ze me verteld) maar ik wil gewoon reizen met het product wat ik gekocht heb en waar ik voor betaald heb! Aan het einde van het gesprek boden ze me de volgende oplossing: ik moest maar een nieuw voordeelabonnement aanvragen en tegelijkertijd een brief sturen met daarin het verzoek tot terugbetaling van de eerdere €50,-! Heb toen gezegd ik zie dat niet zitten, want wie geeft mij de garantie dat het nu wel goed gaat? En wie zegt mij dat ik mijn teveel betaalde €50,- terug krijg? Ik vind het jammer van zo’n groot bedrijf als de ns dat ze hun klanten zo slecht behandelen, want ik weet niet hoe we hieruit kunnen komen. Het lijkt mij gewoon een administratieve handeling waarin de ns in hun systeem aangeeft dat mijn kaart gewoon werkt en dat ik dan met korting kan reizen zonder problemen!

het zou daarom fijn zijn dat de Ns dit probleem oplost binnen een week voordat ik andere stappen moet ondernemen. En dat ze mij iets aanbieden voor alle onnodige frustratie! Als alles gewoon goed was gegaan bij de ns was dit namelijk niet gebeurd. Ik heb €50,- betaald voor mijn abonnement en dan wil ik daar gewoon gebruik van maken!!!

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

NS

Heeft op 27 maart 2013 om 10:08 geantwoord

klant gebeld en Dal Voordeel beëindigd.

Alle klachten die gemeld zijn door dennis310