Klacht: Probleem met aanmelden

op 30 september 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Na twee keer het volledige formulier ingevuld te hebben,mag ik niet me opgeven.
Dat komt omdat de data niet goed zijn gaat maar tot 2008 en ik ben geboren in 1947dit pikt ie niet
Vervolgens twee keer gebeld te hebben meld ik dit

Als ik als lid vandaag ben ingeschreven

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 30 september 2016 om 14:56 geantwoord

Beste mevrouw Jellema, wat vervelend om via deze weg van uw klacht te moeten vernemen. Helaas hebben we tot op heden geen inschrijving ontvangen. Hiernaast zou een online inschrijving gewoon mogelijk moeten zijn, ook als u geboren bent in 1947. Dit geboortejaar kan namelijk geselecteerd worden bij uw inschrijving. Indien u een andere foutmelding ontvangt, wil ik u vragen om deze te specificeren. Helaas kunnen wij u via deze weg niet inschrijven. Naast een online inschrijving is het ook mogelijk om langs de sportschool te komen om uw inschrijving aan de balie van de vestiging in orde te maken. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u ons bereiken via webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Alain - Fit For Free Webcare.

Heeft op 30 september 2016 om 21:50 geantwoord

Het is niet mogelijk om langs te komen daar ik een week op vakantie ben
Het lukt me echt niet op mijn i pad om het juiste jaartal in te vullen en ik heb nu al zoveel geprobeerd om toch lid te worden dan kan dat toch?
Ik hoop van wel ik heb er zoveel werk van gehad en wil het graag
Groetend D.Jellema

Alle klachten die gemeld zijn door Dukke