Klacht: Probleem bij inchecken.

op 05 juli 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ingechecked voor Keuzedag [periode mei-juni] in Meppel op 30 juni. Bij uitchecken in Arnhem bleek ik voor normaal tarief te hebben gereisd. Ik heb vervolgens mijn reis op dit tarief voortgezet omdat ik bij opnieuw inchecken van de keuzedag kreeg te lezen dat er geen keuzedag meer klaar stond. Schade een retour Meppel – Arnhem.
Gisteren bij een eenvoudige reis van Meppel naar Hoogeveen v.v. bleek dat ik nu wel op een keuzedag reisde zonder hiervoor te hebben ingechecked.
Ik ben 82 en reis al zeer veel jaren tot tevredenheid bij de NS.

Gewenste Oplossing:

Ik ben opnieuw tevreden wanneer ik voortaan kan reizen voor het tarief waarvoor ik incheck, en de door mij geleden schade aan mij wordt vergoed. NL42 INGB0000857229 t.n.v. J.W.Prinsen, Zuideinde 97, 7941 GG Meppel

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door j.w.prinsen