Klacht: Probeer het eerst zelf. Wij voelen ons bedonderd.

martijn njitram op 01 november 2017 over EUclaim in de categorie Juridisch

. EUclaim stuurt het eerste jaar alleen een mailtje en wacht af. Als je zelf ondertussen met succes claimt brengen ze hun fee bij jou wel in rekening. Ze verschuilen zich daarbij achter de kleine lettertjes en van de wervende teksten op hun website blijkt niets meer waar. Euclaim verwerkt ubwrhaupt ook alleen de standaard EU vergoeding en niet de overige te declareren gemaakte kosten. Probeer het het eerste half jaar daarom gewoon lekker zelf en dan kan je het altijd nog via een derde partij proberen.

Als euclaim op hun website in dezelfde kapitale marketingletters aangeven dat ze doorgaans pas na 1 of 2 jaar gerichte actie ondernomen en ook hun fee pakken als je zelf tussentijd actie onderneemt.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar EUclaim over deze klacht.

Bericht van EUclaim

4 jaren geleden - Je mag er natuurlijk altijd voor kiezen om rechtstreeks naar de vliegtuigmaatschappij te gaan. Uit onze ervaring is het als particulier moeilijk om via deze weg een vergoeding te krijgen. Wij hebben de informatie en kennis in huis om elke passagier te helpen om te krijgen waar hij/zij recht op heeft. Dus mocht het zelf of via een reisbureau niet lukken. Dan helpen wij graag! Tevens wil ik je erop wijzen dat wij wettelijk verplicht zijn om altijd drie claimbrieven te sturen voor wij een juridische procedure starten. Tussen deze claimbrieven zit een wettelijke reactietijd van 2 tot 3 weken. Zo werkt het wettelijke proces nou eenmaal en helaas kunnen wij dit niet versnellen. Ik wens je alsnog veel plezier met de vergoeding. ~Jasmijn

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door EUclaim in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door