Klacht: Opzegging van ‘abonnement’ welke nooit voor incasso voor ik gevraagd

MJBierman op 12 augustus 2020 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gezien ik de boekhouding van mijn oma doe, heb ik haar laatst gevraagd waar bepaalde afschrijvingen van waren. Met name die afschrijvingen die heel vaag bleken. Hier kwam een afschrijving terug die mij eerder niet opvielen, maar de vraag er was wat krijg je daar nu voor terug (waar betaal je voor). Nu blijkt dat er sinds 2011 (zover kunnen wij terug in de afschriften) jaarlijks een bedrag wordt afgeschreven onder de noemer privileges b.v.. na enig speurwerk heb ik gezien dat de bedragen sinds die tijd fors oplopen en maar liefst met 71% t.o.v. van 2011 zijn ‘ geïndexeerd’ oftewel betaald zij nu 110 per jaar voor iets waar geen gebruik van wordt gemaakt en sterker nog, zo blijkt uit de verhalen op het internet, nooit toestemming voor heeft gegeven. Dit alles blijkt voortkomende uit een abonnement van Pretium telecom.Tevens is pretium destijds opgezegd, dus hoe kan het dat we voor iets betalen waar inhoudelijk nooit een akkoord voor is gegeven. Graag willen wij deze incassatie voor eens en voor altijd beëindigen.

Gewenste Oplossing:

Beëindiging van deze incassatie, en wel per direct gezien men over een tijd van minimaal 10 jaar geld heeft geind zonder de gebruiker ook maar enigszins te informeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 12 augustus 2020 om 08:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door MJBierman