Klacht: Mijnheer/mevrouw

dijk3922 op 24 februari 2013 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht is dat ik niet kan inloggen. Ook niet met mijn toegestuurde klent nummer.Nieuw wachtwoord via de mail aangevraagd en er wordt niet op gereageerd.
Ik heb dus niets aan zo’n abonnement en wil het hierbij opzeggen.

Gewenste Oplossing:

Opzeggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Privilege

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Privilege nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 03 juli 2013 om 12:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

E-mail naar melder op 3 juli 2013 met oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door