Klacht: afschrijving € 70

polkmn op 09 maart 2014 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Privilege has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 14 maart 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste heer/mevrouw Konings, Wij hebben uw opmerkingen over Privilege op 13 maart 2014 ontvangen via klacht.nl. In telefonisch overleg op 14 maart 2014 is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst...

Bedrijf Privilege
Categorie Online Veiling
Status Opgelost
Datum 9 maart 2014

Een klant ontdekte dat er op 29 april 2013 € 70,- van de bankrekening van zijn schoonouders was afgeschreven door Privilege, met de vermelding van contributie tot 1 mei 2015. De schoonouders hebben echter geen contract of afspraken met het bedrijf gemaakt. De kwestie is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Bij het doorlopen van de administratie van mijn schoonouders viel mij op dat van hun bankrekening op 29-4-2013 een bedrag van € 70,- was afgeschreven. Dit onder vermelding van contributie tot 1-5-2015.
Mijn schoonouders hebben echter geen enkel contract afgesloten danwel afspraken gemaakt met Privilege.

Gewenste Oplossing:

terugstorten van het bedrag van € 70.-

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Privilege beoordeeld.

polkmn

Heeft op 13 maart 2014 om 21:00 geantwoord

Klacht is NIET opgelost. Er werd telefonisch gemeld dat het abonnement zal worden beëindigd. Er is echter nooit een abonnement met Privilege afgesloten. Enige acceptabele oplossing is terugstorten van € 70,-

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Klacht is NIET opgelost. Er werd telefonisch gemeld dat het abonnement zal worden beëindigd. Er is echter nooit een abonnement met Privilege afgesloten. Enige acceptabele oplossing is terugstorten van € 70,-

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 14 maart 2014 om 16:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Konings,

Wij hebben uw opmerkingen over Privilege op 13 maart 2014 ontvangen via klacht.nl.

In telefonisch overleg op 14 maart 2014 is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM