Klacht: privacyschending

op 14 september 2016 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Een vriendin en ik willen binnenkort samen op vakantie naar Azië. Toen we onze vliegtickets wouden boeken kwamen we erachter dat apart boeken goedkoper was dan voor twee personen. Dus we hebben allebei ons eigen ticket geboekt. De volgende dag kreeg mijn vriendinnetje een mail van schiphol tickets waarin stond dat haar ticket niet meer beschikbaar was voor de prijs die ze had betaald, maar haar reisgenoot (ik) net iets eerder was en dus wel het ticket had voor de goedkopere prijs.
Aangezien wij los van elkaar geboekt hebben, allebei met onze eigen bankrekening betaald hebben, heeft schiphol ticket helemaal geen informatie gehad of wij elkaar kennen en samen zouden reizen. Hier zijn ze vanuit gegaan omdat wij allebei rond dezelfde tijd hebben geboekt en rond dezelfde leeftijd zijn.
Ze hebben mijn naam dus genoemd ineen email die niet naar mij gestuurd is, met de informatie wanneer ik vlieg, waarheen ik vlieg en hoeveel ik daarvoor betaald heb, zonder dat ze zeker wisten of ik een bekende was van deze persoon of niet.

Als er een oprechte excuses komt en eventueel een schadevergoeding. Persoonlijk vind ik privacyschending een kwalijke zaak.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schipholtickets.nl‎ over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Floooor