Klacht: privacy gegevens

op 22 januari 2019 over Nationale Energie Vergelijker in de categorie Vergelijkings websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de mevrouw aan de telefoon gaf aan dat ik teveel betaalde, dus hierop antwoorde ik goh hoe weet jij wat ik betaal per maand?
Hierop zei de vrouw dat ze mijn contract voor haar had liggen en mijn tarieven te hoog waren.
Ik gaf gelijk aan dat dit wegens privacy wetgeving helemaal niet mag.
En ik ook geen toestemming heb gegeven om iets uit te zoeken.
Ze gaf aan dat ze met alle leveranciers werken en daarom alles mochten inzien.
Kunnen ze mijn contract echt in zien of is dit een slecht verkoop verhaal?
Het is in ieder geval allebei heel verkeerd.

Gewenste Oplossing:

dat ze stoppen met de leugens

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Energie Vergelijker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Energie Vergelijker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Energie Vergelijker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Energie Vergelijker

Heeft op 29 januari 2019 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door klacht 1234