Klacht: Wordt ik nou aan het lijntje gehouden?

op 22 november 2012 over Printthings in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Beste, aangezien het onmogelijk lijkt u per mail te bereiken en ik per telefoon steeds wordt afgepoeierd met een “ik bel u zo dadelijk terug” zie ik geen andere mogelijkheid dan mij tot deze site te wenden.
Ik heb op 1 okt j.l een bestelling geplaatst via groupon, dit betrof een mozaik. Deze werd snel geleverd, maar de kwaliteit is bar en bar slecht. De kleine foto’s zijn zo klein, vaal en onduidelijk dat mijn vriend zichzelf niet eens herkende.
Na contact te hebben gehad met mymosa, werd ik doorverwezen naar printthings omdat het daaraan uitbesteed was. Inmiddels ben ik 4 mails en 6 telefoontjes verder en ik ben nog steeds niet naar behoren te woord gestaan. of tot een oplossing gekomen. Schaamtelijk!!

Ik zou tevreden zijn met een goede afwikkeling, en dan graag mijn kosten vergoed krijgen, en als het moet kan u de mozaik terug krijgen, want hij staat nu in de schuur!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Printthings in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Printthings een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Printthings

Heeft op 07 februari 2013 om 12:20 geantwoord

Dank voor uw reactie.

We vinden het vervelend om te horen dat de bestelling niet voldoet aan uw verwachtingen.
We willen dit probleem graag oplossen. Of we leveren u een product die voldoet aan uw verwachtingen of we storten het geld terug.

Zou u ons een email kunnen sturen met daarin dit verhaal en uw ordernummer?
Dit kan naar klantenservice@print-things.nl.
We zullen het probleem zo snel mogelijk onderzoeken. We streven er naar om de email binnen 48 uur te beantwoorden.

Onlangs hebben we de beschikking gekregen over een nieuwe website en systeem.
In tegenstelling tot eerder zijn we nu veel beter in staat om te emails te beantwoorden en telefoons aan te nemen.

Mocht u verdere vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met klantenservice@print-things.nl of telefonisch op 023-2010999. We helpen u graag verder.

Alle klachten die gemeld zijn door mvstok