Klacht: Print things levert niet

op 28 december 2012 over Printthings in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maand geleden een fotomozaiek besteld. Kreeg geen bevestigingsmail, dus ook geen ordernummer. Gebeld, nogmaals gebeld, zou geleverd worden, kwam onverwacht, onaangekondigd, terug naar afzender, opnieuw proberen, weer ongaangekondigd etc etc. Het bedrijf is niet in staat om beloften na te komen.

Gewenste Oplossing:

Levering van het prodcut

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Printthings over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb Printthings een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Printthings in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Printthings een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Printthings

Heeft op 07 februari 2013 om 12:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank voor het delen van uw ervaring.

Graag willen we dit probleem voor u oplossen. Zou u dit verhaal samen met uw ordernummer kunnen mailen naar orders@print-things.nl?
We zullen vervolgens onderzoeken waarom we de zaken zo lopen.

Het is zeker niet de bedoeling dat u zo lang wacht op uw order, onze excuses daarvoor.

In afwachting van uw reactie,
Met vriendelijke groet.
Klantenservice Print Things

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Printthings beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Meile7