Klacht: foto mozaik via groupon

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In oktober via groupon een fotomozaik besteld bij print-things.
In November een bericht gekregen dat het door enorme drukte iets langer zou gaan duren dan de in de groupon aangegeven levertijd.
In december een mail ontvangen dat ik nog geen verzendkosten had betaald en dat de foto na betaling hiervan in productie zou worden genomen.
Nu, eind maart, na verschillende mails nog steeds niks ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag zo snel mogelijk deze mozaiek foto ontvangen en anders mijn geld terug. (het gaat hier over > dan 50 euro.)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Printthings over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb Printthings een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Printthings in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Printthings een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door brittavansambeeck