Klachten over Pringles

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Pringles zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Pringles in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

7 klachten gemeld
2.4 /10
23 stemmen

Tijdslijn

HotSpicy

Klacht van op 02 november 2018 over Pringles in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Geachte heermevrouw. Vandaag heb ik samen met mijn vriendin Pringles hotspicy. We hebben 2 bussen gekocht maar helaas was het niet hotspicy zoals we kennen. Wij halen vaak Pringles hotspicy die wel lekker pittig waren. Maar deze hadden meer paprika smaak. Wij willen wel vaker... Lees meer

pringles speakers

Klacht van op 20 september 2017 over Pringles in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

ik heb meerdere bussen Pringles gekocht de codes op alle bussen die ik heb gekocht zijn het zelfde codes in vullen kan niet geeft een foute code aan dus je kunt de speakers niet bestellen helaas bedankt marja wessels Lees meer

texas bbq sauce

Klacht van op 06 september 2017 over Pringles in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Bij openmaken van de bus van de week gekocht bij de plus in IJsselstein blijkt elk chipje een laag kruiden te bevatten waarbij naar 1 chipje eten je direct door kan naar het ziekenhuis, het lijkt wel of elk chipje... Lees meer