Klacht: Funcook met kapotte thermostaat

A. Cremers op 06 december 2016 over Princess in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Meer dan een jaar geleden heb ik een funcookset cadeau gekregen. Omdat ik niet van gourmetten houd, hebben we het apparaat uiteindelijk pas onlangs tijdens de herfstvakantie in een vakantiehuisje, uit de doos gehaald. Toen we de stekker in het stopcontact deden, sprong de aardlekschakelaar er direct uit. Nadat een mijnheer van de technische dienst van het park een en ander had doorgemeten, bleek het probleem in het apparaat te zitten. Nadat ik het probleem gemeld had bij Princess, kreeg ik (zonder dat ze het apparaat gezien hadden), de mededeling dat de themostaat defect was. Ze hadden geen thermostaten meer op voorraad, dus het apparaat kon niet gerepareerd worden. Omdat ik geen geld betaald had voor het apparaat, had ik geen recht op garantie. Een vervelende mailwisseling volgde. Het komt er op neer dat ik een aankoopbewijs of een afleverbewijs moet verstrekken, anders doet Princess niets. Ik zit nu dus met een nieuw apparaat, dat het niet doet.

Als het apparaat gerepareerd wordt of er een ander apparaat komt.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Princess

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Princess nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door